MÉDIAAJÁNLAT
A SIKERES NŐK Magyarország népszerű női magazinja. 21 éve jelenik meg országos terjesztéssel. A lap sikere és az olvasók visszajelzései alapján biztosak vagyunk abban, hogy a SIKERES NŐK jelentős piaci tényező, sokak kedvelt olvasmánya.
A lap arculata, a témák megközelítése, markánsan eltér a többi női magazinétól. A SIKERES NŐK az élet valamely területén sikeres hölgyeket mutatja be mélyinterjú formájában. A cikk felöleli a riportalany eddigi életét, a sikerhez vezető utat.
Kor és foglalkozás szerint széles skálán keressük meg riportalanyainkat. Beszélgetünk üzletasszonyokkal, politikusokkal, gazdasági vezetőkkel, művészekkel, sportolókkal.
Rovataink: sikeres pályakezdés, sikeres páros, szakmai sikerek, siker a hétköznapokban.
Az állandó rovatok mellett kiemelt helyet kap a kultúra, az utazás, a gasztronómia,
a wellness, a szépségápolás, a divat, az egészségvédelem, a természetgyógyászat-
Nyitottak vagyunk partnereink elképzeléseire, kedvezményes lehetőségeket biztosítunk számukra.
A SIKERES NŐK elsődleges célcsoportját azok a 25-
MIÉRT ÉRDEMES A SIKERES NŐKBEN HIRDETNI?
REKLÁMÉRTÉK: A sikeres személyekről szóló anyagok között megjelent hirdetések a siker szimbólumaként mutatják be a reklámozott árut, szolgáltatást, ezzel kívánatossá teszik azt.
A fő vásárlóerőt a nők jelentik a családokban, háztartásokban, ezért is fontos, hogy a PR és reklámfelhívás a hölgyekhez érjen el előbb.
OLVASOTTSÁGI ADATOK: Egy megvásárolt lapot átlagosan négyen olvasnak.
A remittenda csekély, maximum 10%-
TERJESZTÉS: HÍRKER Zrt, LAPKER Zrt., Magyar Posta Zrt., alternatív terjesztők, VIP-
Lapunk a Magyar Reklámszövetség tagja, és az OBSERVER Médiafigyelő Kft. rendszeresen szemlézi.
Tekintse meg lorem
Előző számaink cikkeit
MIÉRT A PRINT MÉDIA A NYERŐ?
2017-
A kutatások azt igazolják, hogy a nyomtatott sajtó sok tekintetben még mindig hatékonyabban közvetíti az egyes márkák üzeneteit, mint a tévé vagy a webfelületek.
Vezető marketingesek egy ideje már kétségbe vonják a digitális média hatékonyságát.
A magazinok, akár 7 százalékkal is javíthatják a márkák teljesítményét, növelhetik az értékesítést. Ez annak tudható be, hogy a SIKERES NŐK magazin a minőség, a relevancia és az azonosulás érzetét keltik a fogyasztókban.
A kutatás szerint e sajtótermékek – kedvezőbb hirdetési környezetet kínálva – lehetővé teszik többek között az élelmiszermárkák iránti bizalom erősítését autókampányok esetében az újságok 71 százalékkal növelik a kommunikáció hatékonyságát.
A kanadai True Impact idegrendszert feltérképező egyik kutatása azt állapította meg, hogy a papíron megjelenő tartalmat és hirdetéseket másképp, jobban dolgozza fel az emberi agy, mint az elektronikus média reklámjait.
Az online hirdetéseknek hátrányai:
1. A hirdetésblokkoló szoftverek. Használata egyre elterjedtebb. A brit felhasználók
26, míg az amerikaiak 23 százaléka blokkolta a számítógépén a hirdetéseket. Néhány
európai országban pedig már meghaladja a 30 százalékot a hirdetések-
2. A webforgalomnak csak 40 százalékát adják az emberek, a maradékot robotok generálják – olyan programok, amelyeket a keresőmotorok használnak a web átfésülésére, de forgalom generálására is alkalmasak.
3. A Google szerint az online hirdetések 56 százalékát egyáltalán nem olvassa el senki, s ha mégis, a felhasználók gyakran idegesítőnek találják őket. Nagyon is zavaró, ha egy banner hirdetés ugrik fel hirtelen a keresett szöveg helyett..
Számos cég már változtatott a médiamixén. Felismerték, hogy a tévéreklámok több embert érnek el ugyan, de a printhirdetések esetén nagyobb az úgynevezett válaszadási arány (response rate), hatékonyabbak tehát a natív hirdetések – azok a reklámok, amelyek beilleszthetők a szerkesztőség által előállított tartalmak és cikkek közé – egyre népszerűbbek.
Tehát az inga visszaleng a konvencionális média irányába. A nyomtatott sajtóban elköltött bruttó összeg három egymást követő évben is növekedni tudott.
A nyomtatott sajtóban a megjelenésekre vetített hatékonyság értéke 0,79 a tévében ez az érték csak 0,27.
HIRDESSEN ÖN IS A XXI. ÉVFOLYAMOS SIKERES NŐK LAPJÁBAN!